Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Grootkamp

20 Augustus 2014 | Nederland, Klokkenberg

Vandaag een samenvatting van twee dagen, gisteren hebben we het helaas te druk gehad!

Gisteren hebben we een een drukke dag gehad. We zijn in de ochtend al begonnen met een fietstochtje naar het bos om daar vervolgens een foto/wandelspeurtocht te beginnen. Na een aantal verdwaalde groepjes weer teruggevonden te hebben en drie pauzes met een lekker lunchpakketje dat werd gebracht, kwamen we eindelijk weer terug bij onze fietsen.
Eenmaal thuis aangekomen had de kok al bijna de heerlijke macaroni klaar en daar heeft iedereen ook lekker van gesmuld.

Na het eten en omkleden en alles zijn we naar het bos gelopen om het meest favoriete spel van de meeste kinderen te doen: levend stratego! De kinderen hebben zich ontzettend vermaakt (en druk gemaakt), maar toch hadden ze nog genoeg energie over voor de kampliedbattle! Sommigen hadden zich goed voorbereid en sommigen moesten nog snel wat verzinnen, maar iedereen heeft op de tafel gestaan en een optreden gegeven!
Toon, Enzo, Luuk, Daan, Thomas en Stef hebben gewonnen!

Vandaag zijn we begonnen met levend verzamelbingo. Hierbij moesten ze van allerlei spullen gaan verzamelen uit het huis en omgeving. Iedereen deed alweer fanatiek mee en ze vonden het weer hartstikke leuk!

'S middags hebben we een fietsspeurtocht gedaan met een pauze op de helft waarin we ook spelletjes hebben gedaan met de hele club.

Toen we thuiskwamen is iedereen een beetje zijn eigen ding gaan doen. Pingpongen, voetballen, skippyballen of douchen. Na het eten hebben we gewacht tot het donker was en toen zijn we het bos in gegaan. We hebben een spel gedaan waarin de kinderen in groepjes met een zoeklicht de leiding moesten zoeken met een reflecterende letter op hun rug. Van de gevonden letters moesten ze een woord maken.

Daarna hebben we nog even gezellig rondom het kampvuur gezeten met marshmallows en daarna zijn ze weer uit zichzelf naar bed gegaan!

Weer een goede afsluiter van een leuke dag!
Tot morgen!

Groetjes,
De kampleiding

• 20 Augustus 2014 - 09:44

Francis Slagter :

Zo te lezen hebben jullie het allemaal reuze gezellig. Hopelijk regent het daar niet te vaak zodat jullie nog allerlei leuke activiteiten kunnen doen. Nog veel plezier allemaal

• 20 Augustus 2014 - 11:09

Gerrie:

Van harte gefeliciteerd Toon, Enzo, Luuk, Daan, Thomas en Stef met jullie overwinning!!
    Ik had de optredens graag willen zien.....
    Het klinkt erg leuk wat jullie daar allemaal doen.
    Heel veel plezier vandaag in de efteling!
    Het zonnetje schijnt dus het komt vast goed :-)
    Groetjes Gerrie

• 20 Augustus 2014 - 13:07

Jacco En Lianne:

Hoi allemaal,

Wat ontzettend leuk om te lezen!
    Maak er samen nog een avontuurlijke week van met veel originele kamp grappen en spannende verhalen bij het kampvuur.

Groetjes Jacco en Lianne

• 20 Augustus 2014 - 21:56

Opa En Oma Oss:

Hoi Laura,Han en Tom
    Hopelijk hebben jullie het goed naar jullie zin.
    Als wij het reisverslag lezen, zal dat wel zo zijn.
    gelukkig was het weer vandaag wat beter.

Geniet nog maar lekker, want volgende week is de vakantie over.

Groetjes Opa en Oma Oss