Dag 4 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Grootkamp

20 Augustus 2014 | Nederland, Klokkenberg

EFTELING!!!
Dat was wat er vanochtend vroeg door velen geroepen werd toen ze eenmaal wisten wat we zouden gaan doen vandaag. En wat een weertje!! De drukte viel heel erg mee en er waren maar weinig wachtrijen voor de attracties. Vooral de Vogelrok en Python waren weer erg populair. De ponchos zijn nog wel uit de tas gekomen maar dat was gelukkig alleen voor de Pirana! Toen we thuis kwamen hebben we lekker met z'n allen gebarbecued en hebben sommige een nieuwe lekkernij ontdekt: gebakken ananas met kaneel!

Vanavond zijn we lekker aan het oefenen voor de bonte avond en aan het genieten van het kampvuur. Iedereen (inclusief de leiding) begint al aardig moe te worden dus dat zal niet zo'n latertje worden vannacht ;).

Tot morgen!

• 21 Augustus 2014 - 00:56

Angelique:

De verslagen klinken goed, gelukkig ondanks De regen.
    Veel plezier , en alvast een geweldige bonte avond gewenst.
    Blij jullie zaterdag weer terug te zien.
    En wat mogen we blij zijn met de leiding !!! Bedankt

• 21 Augustus 2014 - 20:44

Fam Van Oers:

Halllo allemaal,

Gelukkig hebben jullie ook nog droog weer!! Nog veel plezier. Het is hier wel erg rustig, bijna saai.
    Rik mist jullie wel (of misschien mist hij iemand om farming simulator mee te spelen... :-). Tot zaterdag. Groetjes
    Saskia