Dag 5 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Grootkamp

22 Augustus 2014 | Nederland, Klokkenberg

Het was 9 uur toen de kids wakker werden. Het eerste wat ze zagen was dat zowel de kamer van de meisjes als de jongens vol gehangen waren met wc papier en roodwit lint.. Hoe kan dat?? Wie heeft dat gedaan??
Er werd een zoektocht naar de daders gestart en daarbij werden veel waterpistolen en emmers water gebruikt. Ze denken te weten wie het gedaan heeft, maar de echte daders zijn nog niet gevonden...
Na dit grote mysterie zijn we het Boscodewaterspel gaan spelen. Hierbij werd het natuurlijk ook weer een grote natte boel, maar gelukkig scheen de zon weer! Na het middageten hebben we met zijn allen een paar potjes slagbal gespeeld. Met grote afstand won groep 1!
's Avonds hebben we weer heerlijk gegeten en zijn we ons daarna weer klaar gaan maken voor het bos. Nog een keer de favoriet: levend stratego! Na twee potjes begonnen beide teams (zoals gewoonlijk) een beetje vals te spelen en werd de vlag vinden steeds moeilijker. Toen het te donker werd zijn we terug gegaan en hebben we weer bij het kampvuur gezeten. De dag werd doorgenomen en steeds meer kids gingen uit zichzelf weer netjes naar bed. Uiteindelijk lag iedereen in bed en zijn we lekker gaan slapen.

Tot morgen!