Wat een dag, wat een dag - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu Wat een dag, wat een dag - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu

Wat een dag, wat een dag

Blijf op de hoogte en volg Grootkamp

22 Augustus 2015 | Nederland, Klokkenberg

Iets voor 15.00u vanmiddag kwam de hele stoet met energierijke kinderen aan in Loon op zand! Zowel de locatie als de leiding waren geheel in het safari thema gekleed en hadden er uiteraard veel zin in.
Wild enthousiast en met te veel energie waren de kinderen helemaal klaar om te starten met ons bomvolle programma.

Na een verfrissende duik in het zwembad werd er waterballonnen trefbal gespeeld en hierbij werd ook de leiding niet gespaard. Daarna hebben we een lekkere kop tomaten- of kippensoep op, samen met twee broodjes.

Als avondspel zijn we naar het bos gegaan en hebben we Conquistadores gespeeld. De eerste ronde verliep wat stroef maar tijdens de tweede ronde gingen alle remmen los en werd er flink gestreden om de winnaarstitel!

Toen we terug waren uit het bos hebben we de kamplied battle gehouden. De winnaars zijn: Alissa, Indy, Romy, Beau, Didy en Britt!

Nu lekker naar bed en op naar morgen!

• 23 Augustus 2015 - 18:57

Mama Enzo Z:

Hi lieve kids,
    Hebben jullie een beetje geslapen vannacht, of tot laat liggen keten?
    Veel plezier maken en genieten