grootkamp dag 2 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu grootkamp dag 2 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu

grootkamp dag 2

Blijf op de hoogte en volg Grootkamp

23 Augustus 2015 | Nederland, Klokkenberg

De 1e nacht is er door de kinderen veel gelachen en plezier gemaakt met niet zoveel slapen. Om half 8 werden de kinderen uit bed gehaald en moesten ze om 8 uur klaar staan voor de ochtendgymnastiek. Ze deden allemaal gezellig mee op de liedjes van het vliegerlied, tsunami en ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooter.
Tegen de middag begonnen we met een nieuw spel op dit kamp namelijk een gps speurtocht. Elk kind mocht 2 keer de gps bedienen en zijn groepje naar de volgende envelop leiden om vervolgens de vraag of puzzel op te lossen.
Onderweg hebben ze een tussenstop gemaakt om even wat te eten. Na deze pauze liepen ze verder en 1 groepje vond het leuk om de enveloppen van de andere te verstoppen, natuurlijk niet heel erg sportief......
Iedereen had vermoeide benen na de speurtocht en kon even lekker uitrusten op het kamp. Helaas werd het tijdens het eten slechter weer en konden we het spelletje levend mastermind niet gaan spelen. Hiervoor in de plaats hebben wij levend cluedo gespeeld, geen enkel groepje had het juiste antwoord maar ze haddem wel leuke motieven bedacht voor de moord. Nu is iedereen lekker gaan slapen na deze vermoeiende maar dag.

• 24 Augustus 2015 - 10:07

Esther Roem:

Geniet maar lekker van de leuke activiteiten. Hopelijk is het weer goed goed gezind. Erg leuk om dit verslag te lezen. Zijn we toch een beetje bij jullie...

• 24 Augustus 2015 - 12:15

Marian:

Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en dat alles goed gaat. Geniet er van met zijn allen en nog heel veel plezier maken.

• 24 Augustus 2015 - 20:05

Sonia:

Het klinkt erg gezellig bij jullie! Geniet er van jongens en meisjes. Wij sturen jullie mooi weer voor morgen.

• 24 Augustus 2015 - 21:56

Diny De Keijzer (Tante Van Savannah):

Wij wensen jullie een fijne safari vakantie toe! leuk om te lezen dat jullie zoveel leuke dingen doen.
    Groetjes uit Biddinghuizen (Flevoland)