Dag 2 Grootkamp 2016 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu Dag 2 Grootkamp 2016 - Reisverslag uit Klokkenberg, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu

Dag 2 Grootkamp 2016

Blijf op de hoogte en volg Grootkamp

02 Augustus 2016 | Nederland, Klokkenberg

Na een regenachtig begin van de dag hebben wij de hele dag van het zonnetje kunnen genieten. We zijn onze dag begonnen in het maisdoolhof in Udenhout. Hier moesten de kinderen op zoek naar koeien en letters om de verschillende opdrachten op te lossen. Als leuk presentje achteraf hebben alle kinderen een zakje popcorn gekregen. Vervolgens zijn wij begonnen aan een leuke fotospeurtocht in de woeste Loonse en Drunense duinen. Bij thuiskomst werden alle kids getrakteerd op een lekkere hamburger (Mike), aardappelschijfjes (Maurits) en groentjes (Jolien). We hebben de dag afgesloten met een spannend spel: Koning Eenoog. Dit was een groot succes. Nu met zijn allen na een grondige tekencontrole het bed in. Guten Nacht!

• 02 Augustus 2016 - 19:48

Ans:

Wat zijn jullie toch top bezig met de kids!