Dag 3 - Reisverslag uit Kraanven, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Kraanven, Nederland van Grootkamp - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Grootkamp

02 Augustus 2016 | Nederland, Kraanven

Een beetje verlaat maar hier toch nog het verslag van dag 3 van het Tiroler Alpen Grootkamp! Gisteren mag absoluut bestempeld worden als een natte, zeg maar gerust hele natte, dag. Na het ontbijt zijn we enthousiast door de regen op de fiets naar de Midgetgolf baan gegaan en hebben daar de sterren van de hemel gespeeld. Nieuwe records zijn geplaatst en weer zelf verbroken! Na het midgetgolfen hebben we genoten van lekkere broodjes knakworst en zijn we begonnen aan de GPS-speurtocht door het dorp heen. Het is duidelijk geworden dat sommige groepjes een beter richtingsgevoel en betere navigeerkunsten hebben dan andere groepjes.
Bij het avondeten hebben we gesmikkeld van een lekker bord pasta bolognese en een ijsje toe! 's Avonds in het bos hebben we de hersenen laten kraken en hebben we Levend Mastermind gespeeld. Niet alle strategieën waren even succesvol maar uiteindelijk had iedereen door hoe het moest en werd de strijd hevig gestreden!

Nu door met dag 4!

• 03 Augustus 2016 - 13:47

Germa:

Wat een leuke activiteiten zeg! Heel veel plezier allemaal!!!

• 03 Augustus 2016 - 18:28

Christine:

Leuk om jullie te horen, wel jammer dat het zoveel regent. Maar zo te lezen verstoort dat de pret niet!!!

• 03 Augustus 2016 - 21:02

Saskua:

Jammer dat het weer niet mee werkt. Maar zo te horen hebben jullie het toch wel heel erg leuk. Nog veel plezier !

• 03 Augustus 2016 - 23:32

Laetita :

Dat klinkt als een drukke dag zeg! Volgend mij moeten ze wel
    uitgeteld op bed liggen.

• 03 Augustus 2016 - 23:49

Katja:

Leuk om de verslagen te lezen! Hopelijk wordt weer snel beter. Ben benieuwd wat jullie vandaag allemaal voor leuke dingen hebben gedaan?

• 04 Augustus 2016 - 09:49

Perry Bouman:

Leuk om te horen, gelukkig gaat het minder regenen de komende dagen.
    Veel plezier nog allemaal!